Læserne siger

De følgende udtalelser er kommet til mig på Facebook, Instagram eller som SMS og Messenger beskeder i kølvandet på mine opslag på de sociale medier.

Gode bøger som en blanding af afdeling Q – fifty shades og en kogebog for begyndende alt sagt med et smil – jeg venter spændt på bind 3 splittet sjæl 
– Hanne

Fantastisk, spændende og iskold krimi. Virkelig hard-core krimi fra start til slut. 
– Anette

Glæder mig
– Berit

Tak for en god oplevelse
– Hans

Så blev bind 2 fortæret på 4 1/2 time  den er ligeså fantastisk måske endda lidt bedre end 1. bind. Spændende fra start til slut som en go krimi skal være  Glæder mig allerede til bind 3 som jo burde kunne være klar til sommerferien
– Tina

Den skal jeg eje. Bind 1 Fortabt sjæl er rigtig god
– Dorthe

Glæder mig helt vildt venter bare på den kommer
– Lise

Hej Christer jeg vil gerne købe bog nr 2
– Carina

Så kan man komme i kontakt med mig igen…. jeg skulle altså lige læse den færdig😊
Jeg har tidligere været så heldig at vinde denne bog i en af de mange fantastiske konkurrencer der er på denne side. Nu fik jeg mig taget sammen til at læse bogen.
Det er en virkelig god krimi, som er lidt anderledes på den gode måde, end dem jeg tidligere har læst. Og så gør det slet ikke noget for en vestjyde som mig, at bogen foregår her i Varde/Esbjerg området.
– Gitte

 Jeg er også i gang
– Laila

Jeg er godt i gang med ENSOM SJÆL, glæder mig allerede til Splittet sjæl 
– Finn

Jeg skal helt klart have et eksemplar
– Bettina

Det var en rigtig god læsning i min ferie på Gran Canaria
Glæder mig til næste bog
– Ida 

 Spændende roman, glæder mig til den næste
– Irene

Jeg glæder mig allerede til din næste bog.
“Fortabt Sjæl” er helt på højde med kendte danske forfattere som f.eks. Jussi Adler
– Kate

Kæmpe tillykke med din første udgivelse Christer 🫶 Den er tygget på få dage – min største respekt herfra ❤️
Jeg er klar til den næste
– Bente

En helt igennem fantastisk bog
– Lise

Bare kom igang
– Jens

Har lige fået den hjem og glæder mig til at læse den 
– Dorthe

Genialt
– Rikke

Glæder mig så meget til at sidde med bogen i hånden og læse den
– Jane

Glæder mig til at læse den
– Thomas